نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2599
-
الف
+

«حمیدرضا پگاه» از «ضلع ششم» تا «آوای باران»

دراین گزارش با بازیگر نقش «طاها» درسریال «آوای باران» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، «حمید رضا پگاه» بازیگر نقش «طاها» در سریال «آوای باران» متولد 10 جدی(دی) سال 1350 در شهر تهران می باشد.

وی که فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد اولین فعالیت حرفه ای خود را از سال 1372 با بازی در سریال «ضلع ششم» به کارگردنی «مسعود فروتن» آغاز کرد.

حمیدرضا پگاه در تلویزیون با بازی در سریال های «تفنگ سرپر»، «آخرین گناه» و «خانه امن» و در سینما با بازی در فلم «این زن حرف نمی زند» به شهرت رسید.

«به سوی زندگی»، «شن های کف رود خانه»، «مثل باران»، «با من بمان»، «شبی از شب ها»، «تا رهایی»، «یک روز قبل»، «پیدا و پنهان»، «حیرانی»، «عاشقانه»، «هست و نیست»، «دیگری»، «گیله وا» و «جزیره» از دیگر آثار تلویزیونی حمیدرضا پگاه می باشد.

«عاشق مترسک»، «چند تار مو»، «مواجهه»، «شبانه»، «صحنه جرم،ورد ممنوع!»، «پرونده ها وانا»، «جای او دیگر خالی نیست»، «شبانه روز»، «برخورد خیلی نزدیک»، «قلاده های طلا»، «یکی می خواد باهات حرف بزنه»، «فرزنده خوانده»، «گیلدا»، «رقص پا»، «دیدن این فلم جرم است» و «روزگاری ایران» از جمله فلم های است که وی در آن نقش داشته است.

حمید رضا پگاه

سریال آوای باران، زندگی مردی به نام طاها ریاحی که تاجر دوا است را روایت می‌کند که با رخ دادن برخی اتفاقات زندگی اش دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد. او پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد و متوجه می‌شود که نادر و زیور، خواهرزاده و همسر خواهرزاده‌اش، نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و...

سریال «آوای باران» هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر